Forum tylko dla elity. Strona G│ˇwna tylko dla elity.
Jedyne takie forum!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Dzisiaj bylam piaty raz i serio widze efekty - cellulit praw

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum tylko dla elity. Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Sam Sex



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 727
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 4:25, 09 Kwi 2014    Temat postu: Dzisiaj bylam piaty raz i serio widze efekty - cellulit praw

A teraz dobre wie┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
hej co tak pusto. Mi─Ö┼Ťnie szybciej spal─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja i moje 2 kumpele mieszkalysmy w domku letniskowym.
[link widoczny dla zalogowanych]

ale od pocztaku, najpierw rozpoczelam kuracje, zaaplikowałam tylko 2 tabletki i dostalam okres. [link widoczny dla zalogowanych] nalozyc na to wszystko na glowe folie..moze byc np jednorazowka i suszyc suszarka ...pod wplywem goraca rozjasniacz przyspiesza swoje dzialanie i rozjasnia wlosy bardzo szybko i skutecznie....jednak po tym wlosy sa zniszczone i wymagaja ciaglej pielegnacji...kiedys ten sposob probowalam...zadzialal jednak zniszczyl wlosy wiec moze ktos zna lepszy sposob na zejscie z czarnego na blond...jesli nie to bede musiala uzyc mojej metody
Tzn zaczynam od lutego. na maxa ja s┼éucha┼éem kilka dni p┼éaczu ┼╝e j─ů tam zawioz┼éem i mam przer─ůbane. [link widoczny dla zalogowanych] na.html proste. jestem ciekawa! [link widoczny dla zalogowanych]
niby wszystko jest ok...wstaj─Ö....id─Ö....to pierwsze kr─Öcenie w glowie mija..i niespodziewanie pojawia si─Ö nast─Öpne..ale takie ┼╝e ci─Ö┼╝ko mi si─Ö jest utrzyma─ç na nogach. przesluchanie stron: 10cm mam grub─ů, tward─ů i wystaj─ůc─ů blizn─Ö kt├│ra hamuje pewne ruchy nadgarstkiem, przy wi─Ökszym zgi─Öciu b├│l. Dzi─Ökuj─Ö za rad─Ö poszukam jakiego┼Ť innego u┼╝ywano,mo┼╝e da si─Ö upolowa─ç co┼Ť fajnego Mo┼╝e kto┼Ť wie, gdzie pracuje teraz...? Gotowane lub pieczone produkty bogatobia┼ékowe, kt├│re mog─ů by─ç spo┼╝ywane bez ogranicze┼ä, Ello wszystkim kr─Öcio┼ékom !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dostałam skierowanie do lekarza naczyniowego - tu też jest ok, teraz jestem w trakcie badań u neurologa, czekam na rezonans odcinka piersiowego, czasami mam taki hmm niedowład?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym, cz─Östo dr─Ötwiej─ů mi d┼éonie, a w┼éa┼Ťciwie sztywniej─ů i siniej─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Robiłam u niej balejaze blond,ciemniejszy blond, potem farbowalam na czarny z refleksami fioletowymi ktore wyszly bombowo,nie raz scinalam wlosy-umie sluchac i szanuje zdanie klienta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mysl─Ö ┼╝e to mo┼╝e mie─ç sens - widz─Ö jakie┼Ť pozytywne efekty, w stosunku do stanu wyj┼Ťciowego to teraz jest o niebo lepiej, a to podobno jeszcze nie jest ostateczny efekt (zdaniem dw├│ch lekarzy)..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gdybym mogla, zaszalalabym tak jeszcze raz [link widoczny dla zalogowanych] Chodzi mi o kompanke w wieku 20 - 27 lat do pogaduch przy piwku czy imprezowania do rana
Chocia┼╝ nie ukrywam, ┼╝e drugi raz nie chcia┼éabym go powtarza─ç nie smakuje ale wcinam ja na sile ,do tego pije mnostwo wody,jesc nie chce mi sie praktycznie w ogole, nie przerywajcie,warto sie przemeczyc i potem wcisna─ç sie w ulubione ciuchy,na mnie juz dzisiaj wszystko luzniejsze,potrzeba tylko silnej motywacji,3 majmy sie dziewczyny 8. os├│b.;p haha ..A ty anka .;p jask├│┼éka czy jak ci tam jestes zwyk┼é─ů szmat.─ů haha jak masz na imie anka to pewnie jeste┼Ť gruba i pryszczata jak.. Mo┼╝e dlatego, ┼╝e nia mia┼éa jakich┼Ť patologicznych zanieczyszcze┼ä, jedynie kamie┼ä zbiera mi si─Ö na dole, po wewn─Ötrznej stronie jedynek. [link widoczny dla zalogowanych]
Zr├│b cos z sob─ů,idz do dietetyka,pogadaj z lekarzami...no chyba ┼╝e Ci si─Ö nie chce;P swietny fryzjer jest na ul.Salwatorskiej, prz placu na stawach. Obecnie jestem na etapie dos Czekam na te┼╝ na odpowied┼║ odno┼Ťnie tego zabiegu usuwaj─ůcego zb─Ödne w┼éoski Obok Grupy ┼╗ywiec, kt├│ra jest najwi─Ökszym pracodawc─ů w bran┼╝y piwnej, respondenci w badaniu oceniali 149 najwi─Ökszych pracodawc├│w w Polsce. a ja od razu posz┼éam do faceta, wiadomo, ┼╝e na pocz─ůtku ma┼éy wstyd, ale t┼éumaczy┼éam sobie, ┼╝e nie jedn─ů widzia┼é i ┼╝e nie ma si─Ö co kr─Öpowa─ç. Mamy dracene, grubosza, aloes, pelargonie (no pelargonii to one juz nie przypominaja niestety po dwoch latach), bukszpan, potos, fiolka, cos tam buszpanopodobnego i jakies pnacze, ktore ukradlam i przywleklam, odtad rosnie jak glupie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam si─Ö i ja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po co wam te cierpienia???
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mialam ogromny problem z pazurem bo po zerwaniu to byl wypadek zaczal wrasatac mi przy zasadzie chirurg zalecil mi sciagniecie paznokcia DZIECZYNY BLAGAM NIGDY SIE NA TO NIE GODZCIE ZROBI WAM SIE TAKI PAZUR JAK MI ZACZNIE WRASTAC PRZY NASADZIE zdejmowanie paznokcie nic nie pomaga wrecz przeciwnie udalam sie do dermatologa ten fragmentami wycinal mi paznokcia chodzilam co tydzien robilam tamponade dostalam masc od lekarza najlepszy plyn na swiecie do gojenia PIGMENTUM CASTELLINI paznokiec byl co tydzien podcinany ale po kazdej wizycie mimo ze krwalil odczuwalam ulge tak sie dzialo do czasu az troszke podrosl i kosmetyczka zalozyla mi rurki wyprowadzajace a potem klamre problem znikn─ů┼é...
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ta fryzjerka z q10 p asia to ta z bytomia z absoluta, bo ja szukam jest superrrrr.wie ktos czy to ta sama fryzjerka!!!!!!
do usłyszenia!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo bym chciała o sobie powiedzieć to samo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, Jesli o mnie chodzi dretwieja mi obie rece pol dloni od palca serdecznego do malego palca, trace czucie sile i niczego nie umiem utrzymac w dloniach, odretwienie jest ciagle dzien i noc 24h.

Najgorzej jest z klatk─ů schodow─ů. [link widoczny dla zalogowanych] przepisa┼éa mi GYNALGIN.
Jak wybra─ç dobrego specjalist─Ö i nie da─ç si─Ö oszuka─ç? ÔÇó dyniowate (og├│rki, zw┼éaszcza kiszone, kabaczek, dynia) To sie odezwij jak kupisz ksiazke i zaczniesz dzialac. Wszystko trwa┼éo nieca┼ée p├│┼é godziny, a efekt by┼é widoczny w┼éa┼Ťciwie od razu, ale nie by┼é to ten efekt ÔÇ×karpiaÔÇŁ. lUDZIE ZA┼ü├ô┼╗CIE SOBIE NOWY TEMAT A NIE PSUJCIE TEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
MYSLE ZE PO KILKU ZABIEGACH BEDE MOGLA SIE POCHWALIC nie troch─Ö tylko bardzo!!! A co z pilatesem? I jeszcze jedno - mlode kobiety namietnie odchudzaja sie, sa na dietach beztluszcowych lub bezweglowodanowych... Woda pozwala pracowac wszystkim mi─Ö┼Ťniom bez obci─ů┼╝ania ko┼Ťci i staw├│w i to jest najwi─Öksze b┼éogos┼éawie┼ästwo aquarobiku Co to znaczy koszty agencji? 2) atmosfera podczas farbowania- w┼éa┼Ťcicielka ma┼éo kontaktowa -nawet nie dopyta┼éa sk─ůd znam jej salon nie m├│wi─ůc juz o zaproponowaniu czego┼Ť do picia- co uwa┼╝am jest standardem salon├│w chc─ůcych uchodzic chocia┼╝ za przyzwoite
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no i znow przez pare miesicy by┼éo dobrze a pozniej ros┼éo i ros┼éo;/ on juz potem nie wiedzia┼é co robic ale powiedzia┼é zeby jeszcze raz posz┼é─ů na zabieg a pozniej jakie┼Ü masci sylikonowe bede musia┼é─ů uzywac.posz┼é─ům.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
troche mnie to kosztowalo, ale to jedyna moja nadzieja bo cellulit ma bardzo zaawansowany.

z┼é powinna┼Ť co┼Ť znale┼║─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie zmniejszanie kcal sie sprawdzi┼éo ju┼╝ nie raz, a jak z marszu to straszne uczucie potem. a z tego co wymieni┼éa┼Ť skusi┼ébym si─Ö jedynie na placki
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
tez sie dziwie po kim on to ma ja zdecydowanie wole biologie czemu biegasz po kafeteriach a nie siedzisz na jakims czacie albo gg?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No to, do za┼Ť......!! [link widoczny dla zalogowanych] ja oczywi┼Ťcie, ┼╝a┼éowa┼éam.
POLECAM 4. Hej, ja mam tez wlasnie takie wlosy, wkurza mnie to, ze czasami sie kreca, a czasami sa falowane, no wlasnie co trza zrobic, zeby sie krecily... mieszlam w Niemczech i wstydze sie za te napalone na Turasow, wykorzystuja was po Polki sa dla niech latwa i naiwna ofiara. mysl o sobeie tylko pozytywnie, w koncu uweirzysz w to i facet sam sie za toba zakreci. [link widoczny dla zalogowanych]
jeden link mi si─Ö nie wy┼Ťwietla Wy┼Ťwietla mi si─Ö ten, w kt├│rym piszesz, ┼╝e zio┼éa s─ů nieoryginalne ... RiR - wszystko pieknie, ale chyba nie zrozumialas powyzszego pytania, czy tylko kobieta samotnie wychowujaca dziecko jest spelniona? Reese Witherspoon,Keira Knightley to w odr├│┼╝nieniu od pozosta┼éych aktorki kt├│re w tym roku dosta┼éy Oskara!!! Seksown─ů figur─Ö ma Adriana Lima albo Charlize Theron. Przetestowalam juz tyle diet, zawsze potem efekt jojo...chyba juz nic mi nie pomoze.. Happy again Hejjja dziewczyny !!!!
Powiedział , że mi to wyleczy tylko żebym nie robiła biopsji bo zakłucę cały cykl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kurva agatka co co ta babka ci naopowiadala??;/ po przekluciu pepka nie mozna sie kompac bo skura moze sie odmoczyc;/ tlyko szybki prysznic;/ no i pierwsze 2 tyg samym spirytusem przemywac no albo jak wy chcecie woda utleniona..;/ a dopiero po 2 tyg przejsc do masci!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
By┼éam osobi┼Ťcie u nich na badaniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum tylko dla elity. Strona G│ˇwna -> Regulamin
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin